10 Mart 2012

Mutfak için bloknotluk yaptım.

1 yorum:

  1. bu çalışmanız da harika olmuş pembe hanım. gördüğümde ilk aklımdan geçen makinada ya da elde yıkanıp yıkanamayacağı oldu. (bu modelinizin içinde yıkanmaya engel bir malzeme var gibi duruyor)
    mutfakta kullanılan eşyanın yıkanabilirliği önemli. yoksa çok kısa ömürlü olur.
    organizer başlığındaki duvar torbalarınızı gördüm ve her birine bayıldım. bu bloknotu da onlar gibi çalışarak (duvar torbalarınızın modelinde, yalnız daha küçüğü ve üzeri burdaki gibi mutfağa yakışır motiflerle süslenmişi) yıkanabilen, çok pratik bir versiyonunu yapmanız mümkün olur sanıyorum. (ama bunun görüntüsü de harika olmuş, o da ayrı :)
    tekrar tekrar ellerinize sağlık. bir saatten fazladır sitenizi geziyorum ve yeteneğinize hayran oldum gerçekten. o kadar özenli çalışmışsınız ki her detay hayranlık uyandırıyor.

    YanıtlaSil